Wycieczka klasy piątej i szóstej

Pogoda nam dopisała. I to bardzo. Dzięki temu wycieczka się udała. W dniach 3-5 czerwca uczniowie klas 5 i 6 pojechali do Szklarskiej Poręby.

W poniedziałkowy poranek zebraliśmy się na dworcu PKP w Żarowie i ruszyliśmy pociągiem w stronę Karkonoszy. 2,5 godziny jazdy minęły nadzwyczaj szybko. Pierwszego dnia udaliśmy się na Halę Szrenicką, gdzie przez 2 dni nocowaliśmy. Najpierw zobaczyliśmy Krucze Skały, potem Wąwóz Kamieńczyka. W położonym obok niego schronisku zatrzymaliśmy się na lody. Potem czekało nas już ostatnie podejście do schroniska. Było czasem ciężko, zwłaszcza, że plecaki ciążyły na plecach, a upał dawał się we znaki. Wszyscy jednak dali radę, z czego mogą być dumni.  Po krótkim odpoczynku przewodnik zaproponował wycieczkę na Szrenicę. Przyjemna trasa z pięknymi widokami, już bez ciężkich plecaków. Po obiedzie były zabawy w schronisku, dyskoteka i gra w piłkarzyki.

Kolejnego dnia udaliśmy się w nieco dłuższą wycieczkę. Hala Szrenicka – Trzy Świnki – Schronisko pod Łabskim Szczytem – Śnieżne Kotły. Było upalnie, ciekawie, a potem także chłodno i nieco mokro Padający lekki deszcz po południu był tego dnia upragnionym wytchnieniem od upałów. Wieczorem spędziliśmy czas przy ognisku, były kiełbaski, śpiewy, szaleństwa na placu zabaw.

Trzeci dzień upłynął W Szklarskiej Porębie, do której zeszliśmy po śniadaniu z Hali Szrenickiej. Atrakcją były zjazdy na torze saneczkowym, a potem pizza. Był to też czas na zakup pamiątek.

Pomimo tego, że czasem trzeba było się zmęczyć to wycieczkę można zaliczyć do udanych. Uczestnicy spisali się na medal, a kondycji można im naprawdę pozazdrościć. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wycieczki, dostępnej pod tym adresem: