Wycieczka klasy ósmej

W dniach 19-20 września uczniowie klasy VIII pojechali na wycieczkę do Szklarskiej Poręby.

W czwartek z samego rana zebraliśmy się na dworcu PKP w Żarowie i wyruszyliśmy pociągiem do Szklarskiej Poręby. W Jeleniej Górze czekała nas przesiadka na autobusową komunikację zastępczą, ale dotarliśmy na miejsce o wyznaczonym czasie. Pierwszego dnia skupiliśmy się na zwiedzaniu Szklarskiej Poręby, m.in. Krucze i Białe Skały, Park Ducha Gór. Pogoda nam dopisała pomimo zapowiadanego deszczu. Tego dnia postawiliśmy także na rozrywkę w Rodzinnym Parku Rozrywki Esplanada, na którym głównie chłopcy szaleli na torze saneczkowym. Wymęczeni trafiliśmy do Ośrodka „Gawra” tuż przy wyciągu na Szrenicę. Po krótkim odpoczynku i grach wybraliśmy się na wieczorny spacer po okolicy.

Drugiego dnia zaraz po śniadaniu udaliśmy się na kolej krzesełkową na Szrenicę. Niestety wjechaliśmy tylko na pierwszy odcinek (z powodu braku przewodnika), ale wrażeń nie brakowało. Niektóry jechali wyciągiem po raz pierwszy. Z powrotem wróciliśmy pieszo parkiem do Szklarskiej Poręby, a zachęcała do tego pogoda, która tego dnia była jeszcze przyjemniejsza. Potem była pizza i czas na zakup pamiątek. Pomimo, że zmęczeni to dotarliśmy na dworzec PKP, skąd czekała nas podróż powrotna do domu. Co niektórzy z nas przespali ją całą 😊

Opracowanie: Edyta Mossoń

Poniżej krótka fotorelacja z wyjazdu.

usssa fast pitches rule 2017 rule where batter must have face mask on hemlment, americo n95 mask, does n95 protect against smog or aip pollution, professional graffiti respirator mask, gold full face masks at night, theres a kid at my school who wears surgical mask, when to throw out face masks and respirators, n95 mask mumps varicella, puffy face mask, taxonomy sars coronavirus, paint respirator mask, plain yogurt face mask, mask 3m disposable, sally face under mask, speed flex face mask, respirator for catalyzed paints, how much does a spark respirator for atvs, asian countries wesring surgical mask, aqteckno full face snorkel mask, selecting respirator mask size, facial masks amazon, disposable mask manufacturer in pune, rst sliver face shield, how often should i use charcoal face mask, realistic looking human flesh skin face mask, man with surgical mask in uniform images, best place to buy n95 mask, face masks packs, alternatives to blue cross blue shield in the face of increased premiums, voss hadley helmet face shield, face mask for running in cold weather, how to snorkel full face mask, realistic face masks made from latex, vaccinating cats for coronavirus, why so many face masks in japan, 3m 9332 anti pollution mask amazon, upf visor face shield, picture of medical face mask, mask cream of korean face,